«Ο Μελισσανίδης είναι ο επιχειρηματίας που μου έστειλε το απειλητικό μήνυμα, ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι», αποκάλυψε στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 και στην εκπομπή ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ, με τον Γιάννη Κουρτάκη και Παναγιώτη Τζένο, ο βουλευτής των ΑΝΕΛ,Νίκος Νικολόπουλος.
«Ο κ. Μελισσανίδης μου έστειλε ένα sms, ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι. Μάλιστα από το δικό του τηλέφωνο και έσπευσα στο αστυνομικό Τμήμα να το καταγγείλω» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος, μετά την καταγγελία που έκανε και χθες στην Βουλή, χωρίς ωστόσο να κατονομάσει τον επιχειρηματία που του έστειλε το απειλητικό μήνυμα.

«Μετά την μήνυσή μου, διετάχθη η αυτόφωρη σύλληψή του. Μου ζήτησαν την διεύθυνσή του, έψαξα, την έμαθα και τους την έδωσα. 
«Έχω καταγγείλει ότι για τον ίδιο επιχειρηματία ψηφίστηκε ειδική τροπολογία προκειμένου να πάρει φορολογική ενημερότητα ώστε να μπορέσει να λάβει μέρος στο διαγωνισμό του ΟΠΑΠ» πρόσθεσε ο βουλευτής..
Ο κ. Νικολόπουλος τόνισε ότι πολύ συχνά δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα και παρενοχλήσεις. 
Αντιλαμβάνεστε ότι έχω αίσθηση του κινδύνου. Έχω τέσσερα μικρά παιδιά. Πηγαίνω στην Πάτρα με το λεωφορείο. Στην Αθήνα κυκλοφορώ με ένα παπάκι, ποια είναι η προστασία μου;
Όλοι δεν λένε πείτε ονόματα επιτέλους; Ε, αυτό έκανα».
Αναφορικά με τον κ. Χρυσοχοίδη σημείωσε: «Στην πρωτολογία του χθες στη Βουλή είχε πει οΧρυσοχοίδης ότι έξω από το γραφείο του είναι εκβιαστές Του ζήτησα να πει ονόματα. Του έδειξε δημοσίευμα που τον αποκαλούσε «μπάτλερ των εργολάβων»
Και του είπα ότι κι εγώ έχω δεχτεί απειλές και τις κατήγγειλα. Θα πρέπει να κάνει το ίδιο και εκείνος».